Feleğin Çemberinden Geçerken Sadece

Ocak 03, 2024


Derin bir dalga bu

Boğar ikimizi

Alabora oluruz

Bu günahlar

Boyumuzu aşar.


Ne yapsan olmaz

Ne etsen biter

Yalnız bırakır 

Boşluklarda.


Ben bir boşlukta

Oturdum bekliyorum

Giden geleni aratır

Gelen gideni.


Ne hakkım var

Yüzündeki gülümsemeyi almaya

Ne kararlarım var

Dönülmez akşamın ufkunda.


Bir tufan bir yıkım

Yüzyılın harabesini

Mabed yaptı gönlüne.

Sevgiler tomurcuk,

Yüzünde güller açtı.


Terketmesi gerekir

Ruhun bedeni

Muasır medeniyetler seviyesinden

Salladım ayaklarımı aşağı

Deli bozuk düşüncelerim

Tutarsızlaşır dilim.


Yıkıldım kendi üstüme

Ne yazık ki düşmedi

Ruhum ruhların peşine.

Gidemedim uzaklara

Aklım gitti başımdan 

Tuttum bir kayık

Daldım deryaya

Tuttum bir şarkı 

Çaldım sabahlara kadar

Uyandım 

Bir sigara yaktım

Feleğin çemberine

Dilekler bağladım 

Tutarsa ne âlâ

Ya tutmazsa...







You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar