Rica Ederim

Kasım 12, 2023

"> 



Zilzurna geçmişim

Filler tepişmiş

Kafamın içinde

Sesler sevişmiş

Seninle


Ben ah etmem

Kıyılmış tütüne

Yakarım sigaramı

Sararım geçmişine


Özler tabi hakkıdır kalbin

Tuhaf yerleşim

Gözlerimin içinde

Gecekondu mahallesinden

Varoş sokaklardan geçer sevdalar

Kağıttan kaplan 

Bu dünyada duygular


Bekliyorum hep bekledim 

Beklenilen olmayı

Mesih değilim başaramadım

Çarmıhtan kaçmayı

Gece düzdü önüne 

Çarmıha gerip katletti beni.


Ne önemi var rica ederim

Herkesi sevemez kalbin

Haklısın sevgidir

Dünyanın karması

Gözlerinden iki damla yaş

Akıtmadan beceremezsin


Sen kimsin

Sahte yağmurlar

Sahte kar boran fırtına

Nedir bu hırçınlığın

Kendini bilmez misin

Nedir bu acalen

Vakitsiz misin


Kâinatı gördüm

Gözlerimde bir hülya

Seni gördüm

Gözlerimde bir ayna.



Rica ederim kalbinden

Parça parça koptu 

İçinden söküldü

Bir evden taşındın

Olur o kadar dağınıklık

Dert etme

Nasıl diye sorma

Seversin.


E.N.Ö

E.Z

You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar