Burası

Eylül 22, 2023

Üzülme yine akar bu nehirler

Çok su götürür bu aşk

Fazlasında gözüm yok

Damlası yeter.


Bir sigara yak 

Dinle geceleri

Ne anlatır derin sessizlik

Bilir misin ki?

O derinliğiyle

Seni boğarken

Kurtuluş mu aradın çaresiz?


Yok bunun bir terapisi

Yok bunun psikoloğu,

Psikiyatrisi...

Gelsin ağa babası

Şu gecenin kara sessizliğinin

Efkarlı,düşündürücü,ürpertici

Gergin havasını yok etsin,

Aklını alsın başından,

Rahatlatsın içini.

Zaten 

Dünyanın dünyalık hali kalmamış

Kendinden kesmiş ümidi

Döner durur işte,sonu

Kıyamet.

Olsun.

Sev

İkrar et adımı ki

Duygulansın kansız kalbin

Halsiz haline can gelsin.

Bin bir tövbe

Silemez bana verdiğin aşkı.

Gece ettik sabahı

Bilirsin 

Kör kurşun bu saatlerim

Sıkar dururum

Zamanı düzeltirim.

Akrep ve yelkovanın çarkını 

Serbest bırakırım 

Merak etme çözemedim

Zaman ve yaşama işini 

Bende düğüm ettim

Her şey düğümken

Çözmek daha mı kolay yoksa

Bilemedim,beceremedim.


Yaşadım gittim herkes gibi

Bazen bazı şeyleri

Yakalayamamış gibi gelir

Yani her şeye yetişilmez

Zaten insanın olayı da bu

Bazı şeylere geç kalması gerekir.

Yaşadım gittim herkes gibi

Bazen bazı şeyleri

Yakalayamamış gibi gelir

Her şey seçimlerle alakalı

Sen bir seçeneği seçerken

Zaten diğerini kaybettin.

Her seçim diğer seçimlerin ölümü

Sen katil.

Dünya burası herkes bir miktar

Melek. 

Dünya burası herkes bir miktar

Şeytan.

Dünya burası bu kadar yeterli...







You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar