Uyandım Bölüm 1

Ocak 25, 2023



Uyumadım,uyandım 1.rüyamdan.

-Zaman ne çabuk geçiyor değil mi? diye sordu.

Geçiyor dedim hafif tebessüm ederek. 

Karşımda gördüğüme sevindim.

İçimi saran heyecanı bir kenara bıraktım. 

Elim uzandı paketime bir sigara yaktım.

-Hala içiyorsun.

Hep içerim demiştim.İlk duman gözüme kaçınca bir küfür savurdum.Gülümsedi.

-Beceremedin şunu içmeyi.

-Neler yapıyorsun?

Hiç genel biliyorsun.

-Genelleri genellemeyi bırakmalıydın.Geneller seni genele ulaştırır ama herkes özeldir.

Sen özelsin ama genellere uyarsın dedim.

-Tartışmayalım.

Evet,tartışmayalım.

Sen ne yapıyorsun sorusu çıkmış bulundu ağzımdan.Dilim yandı,midem bulandı.

-Hiç dedi bildiğin gibi.Ben hiçlik yapıyorum biliyorsun.

Biliyorum.

-Nerden bilebilirsin ki?

Kendimden dedim bendeki hiçliğinden.

Bu sefer bir kahkaha savurdu.İnletti odamı irkildim.

-Sende var olmayan bir şeyden nasıl hiçlik olurmuş.Ben bir hiçim,benim bilmediğim hiçlik yok.

Sen bu hiçliği bilemezsin.

-Genel hiçsizlik seninki benimle alakalı değil.

Paketime uzandı bir sigara yaktı.

-Bira içer misin?

İçerim dedim.

-Hep içersin.Hayır demeyi öğrenmeliydin.

Hayır deyince hayatın bir zevki çıkmıyor.

-Bingo dedi doğru bildin.Bana hiç hayır diyemedin.

Yanlış yapmışım da düzelmez artık.

-İş nasıl gidiyor? 

İş işte sabah git,akşam gel,otur,uyumaya çalış.Bir de sen çıktın başıma.

-Ben hiç çıkmadım ki aklından.

Bilemezsin.

-Bilirim.

Senin işler nasıl?

-Benim işim belli zaten aklına gelirim,seninle cebelleşirim.

Benden başka işin yok değil mi?

-Hayır tek işim sensin.

Güzel iş.

Gülümsedi.

-Yeni biri var mı?

Rahat bıraksan olur belki.

-Ben değil sen rahat bırakmalısın kendini.Suçlama kendini sebepler ve sonuçlar tek başına oluşmaz.

Belki de öyle bilemem ki.

-Düşünme her şey istediğin gibi düşlediğin gibi olmaz,düşle ama olmaz.

Bu gece umut pınarından bir kaynak gibisin.

Gülümsedi.Gözleri kısıldı gamzeleri parıldadı.

-Beni de sen böyle yaptın yarı sen,yarı ben.

Yarı yarıya kayıp sayılırım yani.

-Biraz öyle oluyor dedi.Neyse sigaram bitti,vakit doldu.

Biraz kalsan olmaz mı yıllar sonra?

-Zamanım kısıtlı ama yine gelmeye çalışırım.Benden kurtulmak,aklından kaçmak olur.

Peki öyle diyorsan öyle olsun.






You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar