Hasta

Ekim 26, 2022

 Bu kadehler yıkılmadı bir duayla

Putlaşmış yüzün kırılmadı

Dolmadı gözün boşuna


Gecenin karanlığına tutundun

Yıldızlardan saklandın dünyaya

Atladın yıldızlardan yıldızlara

Geçtin dileklerinden


Saklandın geçmişinden

Oturdun bir sigara yaktın

Düşündün durdun

Bulamadın

Geçmişi cebinden çıkardın

Açıldı pandoran

Kapatmadın

Çığlıklarını duydun

Haykırışları tırmaladı göğü 

Koştun

Koştun da 

Yetişemedin

Kapandı sırça köşkün


Derin hasretler ektin boynuna

Bin bir günah ördün duvarına

Ağladın karşısında


Öfkelendi için

İçtikçe ruhun

Sığmadı için içine 

Bilanço ağırlaştı

Ağırlaştırılmış müebbet 

Bu duyguların


Sana fazla bu ruhun

Sök at artık


Ruhlar bilmez günahı sevabı 

Aşkı sevgiyi

Binbir gece masalı yazdım

Sana tatsız tuzsuz

Muska niyetine 

As boynuna

Korusun seni

Nazar boncukları çatlasın

Güzelliğinden

Eller kıskansın yüzünü

Ellerinden tutsun toprak

Kavuşsun bahara

İlk cemre sen ol

Havaya salınsın bedenin

Isıtsın tenin güneşten fazla

Aydınlat dünyayı

Suya sızsın ruhun

Deniz kızı olsun 

Hayali gerçekleştirsin

Beklesin karaya adım atacağı zamanı

Zaman ruhun ilacı

İlaçsız hasta 

Kötürüm bu duyguların

Binbir gece masalı yazdın bana

Tatsız tuzsuz

Korumaz beni

Olmaz dileklerim.

Binbir gece ölüm var koynunda

Sokulurum usulca

Ağırlaştırılmış müebbet

Benim bu duygularım

Ruhumu sattım 

Bitti yaşamım






















You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar