Düz Şiir

Ağustos 08, 2022



Uyandım derin derin

Boşluğa yayıldı

Ses tellerim

Konuştum konuştukça

Boşunaymış direncim.

Aklını çelemez sözlerim.

Bir kere karar verildi mi

Dönmez yolcuların.

Susar dudakların

Kelimeler kıyafetsiz 

Sesin çıplak.

Sana borçlu kalır 

Reddi miras hayalin

Hayatın bir salıncak

Savurur önüne arkana

Savruldukça öğrenirsin

Oralardan buralara

Gelmek zor değil aslında

Gitmek zor 

Aslında kalmak da zor

Bu kadar varlığın

Yokluk yarattığı dünyada.

Neyse şimdi gözlerin konuşsun

Geç de karşıma

Anlat bana 

Tartışmaya başladım ben

15 yaşında.

Anlat hayatını da

Bilelim içini

Dışın görünür

İçini bilemez gözüm

Aslında anlatsan bile

Bilemem seni.

Dünya bir yana sen bir yana

Ben de kesinlikle senin olmadığın yanda.

Yanıma düşmez yanın

Bu da bir yangın.

Umursamadım 

Klişe ama çok 

Cin içtim çarpılmadım

İçimi yaktım ama

Beni eritemez

Çelikten imal her yanım.

Dedim ya işte 

Yanıma düşmez yanın.

Serpilir yollara bedenim

Ezilir bakışlarında

Çelikten güya.

Sesini duyar gibiyim

Yolların sonunda

Ama yolun sonu yoksa?

Nereye çıkar bu yollar?

Geç de karşıma

Anlat bana.

Tartışmaya başladım ben

15 yaşında.



*B.B.Z.P.T.İ.G

*BİLMEZ,BİLEMEZ,ZAMANIN PEŞİNDE TUTSAK İNSAN GÖREMEZ.




You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar