Vurdumduymaz

Temmuz 02, 2022



Yollar yürüdüm
Köprüler geçtim 
Sınırlar aştım 
Ulaşamadım istediğime
Saklamışlar beni benden.

Seni istedim senden
Beni bulmak için

Yarım yarım her şey 
Yarım bırakılan her şey
Tamamlanmaya mahkummuş
Hepsini ben tamamladım.

Bitirdim zihnimde
Her şeyi
Her şeyin sonu hiçlikmiş
Şimdi mi anladım?

Sürdürdüm yaşamı
Hep bir köşede
İzler gözlerim
Akan hayatın 
Anlamsız koşturmacasını.

Birden gözüme çarpan
Parlak gülüşün
Umutsuzluğu yok eden
Parıldayan gözlerin
Güneşi yok eder ışığıyla.
Saçların ipek,
Tenine sarılmış
Binbir melek.

İtiraf edemem
İsyan tutar aklımı
İdraksız kalırım
Güzelliğine
Baktıkça, içtikçe.

Sürerim izini
Beklerim 
Zaman hırsız
Kovalarım.

Göremezsin beni
Hem varım 
Hem yokum.
Sen var oldukça,
Varım sen olmadıkça.

?O.A.A.Q? 
*V.D 
*E.N.Ö  B.
*02.06
















You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar