Umursamadım

Temmuz 27, 2022

Kayıp giderken her şey

Ben bir masada

Angora yakaladım

Sızdı dudaklarımdan kanıma

Umursamadım.


Yaktım

Bir sigara 

Öksürdüm

Kırıklar döküldü önüme

Toparladım.



Telefonum çaldı

Açmadım

Mesajlar geldi

Bakmadım 

Yaktım

Bir sigara

Umursamadım.


Görmedi gözlerim

Karanlıklara sarıldım

Bitirdim şişeleri

Utanmadım.


İzledim yıldızları

Gözlerim kamaştı

Kapatmadım

Yaktım

Bir sigara

Umursamadım.


Yollar aradım

Bulamadım

Engeller aştım

Gelemedim

Ay'ı kucakladım

Koca bir fıçı,

Hepsini içtim,

Işık saçtım.


Oyuncak gibi oynadım kendimle

Bozulmadım

Fırlatıldım bir kenara

Büyüdükçe

Umursamadım.


Açıldı gözlerim

Sonunu gördü

Sonu mu vardı?

Bilemedim.


Geceye saklanırken korkularım 

Karanlığa bulandım

Siyaha tavlanırken

Beyazı sana ayırdım

Uzaklarda aradım seni

Bulamadım uzaklaştı yolların 

Yakınlarda aradım seni

Masada bir Angora yakaladım

Kavuştu dudaklarımdan kanıma

Sızdım 

Rüyamda gördüm seni

Uyandım 

Hatırlayamadım.

Bir sigara

Yaktım 

Umursamadım.


S.İ.

B.A.G.G. 

G.B. 

S.M.V. 









You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar