Ruh

Haziran 28, 2021





Ellerim bir acıyı boğazlıyor
Tutuyor kalbinden söküyor 
Berbat ruhu.

Tanınmıyor yüzüm
Emsalsiz cümleler kuruyor dilim
Alkışlanıyor halim
Gecenin yarısında.

Söktükçe içimi
Parçalandı oyuncaklarım
Dağıldı etrafa
Hırçın çocukluğum.

Gözyaşlarım döküldü önüme 
Salıncağa bağlandı umutlarım.
Ellerinin yerini aldı
Nefesinin yerini aldı 
Acımasız zaman.

Dağıldı suratım
Topladılar kırıklarını
Hayallerimden tutup kaldırdılar
Dizlerimdeki yaralardan tanıdılar.
Ama beni tanımadılar.
Ne hissettim bilemediler
Hep salıncakta salladılar 
Uyuttular beni.

Bilemediler 
Ben hep uyandım
Yansıdım aynalarına 
Yüzlerine baktım
Kendileri oldum onların
İçlerine girdim
Nefeslerini kestim
Kalplerini hasta ettim
Her seferinde ağlattım gözlerini
Yerden yere vurdu dilim
Yetmedi fırlattım geçmişini.
Susamadı dudaklarım 
Suçladı bakışlarım
Gözümü kapatamadım.
Koydum senaryoları
Oynattım onları.
Savaştım
Hep kaybettim ama 
Kazandım ruhumu.





You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar