Gibi

Haziran 30, 2019



Yalnız kalacaksın yapayalnız
Sıvası dökülmüş binalar
Harap duvarlar
Yıkılmış kalıntılar arasında.

Sigaranın dumanından yok olacak
Gözlerine çizdiğin
Dünyanın resmi.

Silahlar konuşacak mahallenin köhnesinde
Gecekondular kurulacak
Kalbinin en güzel yerinde.

Tükürecek yüzüne
Hiç sevmediğin,diğer yüzün.
Aynada bakakalacaksın haline.

Kim bilir ki,
Gecenin kusurlarını
Neleri sakladığını
O simsiyah çarşafı altında.

Nasıl göremedin
Közlenmiş,
Kararmış kalbinden
Sızan dumanları.

Anlatırdı sana aşkı
Bir alkoliğin
Alkolle buluşması.
Kanında dolaşırken
Zihnini yorarken
Bulduğu huzur
Aşkının meyvesi gibi
Sarıldığı kadehi
Anlatırdı sana aşkı.

Anlatmadılar mı sana aşkı
Kulağına fısıldamadı mı
Gecenin bir yarısında
Uyan bu derin uykudan diye.
Yoksa fotoğraflarla konuşamadı mı gözlerin
Ağlamaktan.

Anlattım sana
Sanki kemiğim kırıldı kırk yerinden.
Sevgisiz kalmış
Bu çağın,en büyük sevgisini
Taşımış gibi gözlerin.
Öyle boş öyle acımasız.

Vurdum kadehi masaya
İki büyük içtim zilzurna
Yıktım gecekonduları
Her yüzünü güzel gördü
Gözlerim.
Yırttım,aldım gecenin
Siyah örtüsünü üstünden
Temizledim kalbinin
Yanıklarını.
Ve kulağına fısıldadım
Anlattım aşkı.

H.B.A.A.D
h.s.s.d








You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar