Masumiyet

Ocak 30, 2019


Sürer gider böyle bu yaşam
İçimdeki aşkın meyvesi
Külfet olarak kalacak.
Sürer kimsesiz yollarda nefesimin buharı.
Büyütemediğim yarım yanımın
Aynada yansıması.
Gözlerimin yanılması,
Kalbimin kayması,
Düşüncelerimin kaygısından.


Sürer gider böyle bu
Sıcağın soğuğa katılması
Saatlerin günleri biriktirmesi gibi.
Ben defterden sildim ölümsüzlüğü,
Baktığın gökyüzüne astar çektim
Yıldızları derdim gözlerinin önünden.
Bir büyük aldım.
İki nah böyle
Cigaralık sardım mahşere
Dayanamadım
İçtim birini yaktım ikisini.
Napayım tabiatim böyle.
Yakmasın içim içini
Uzaklaş sıçramasın ateşim
Kül olsa da doğar yeniden
İçimdeki zebaninin bedeni.
Yanmasın iz bıraktığım
Sahipsiz vücudun ölçüleri.
Saymadım ki geceleri
Gözlerimi kapatamadığım günleri.

Sürer gider böyle
Ruhuna üflenen canı arzular azrail.
Ben senin canını istedim.
Kalbini koparamadı keskin dişlerim.
Kesti bileklerini neşterim.
Avundu rüyalarda,yorgun halim
Uyandı gecelerin yırtığında.
Sardı içini karanlık dünya.
Bu yüzden kızmadım rüyama
Saatlerimi çalan sese kızmadım.
Ağırlaşan gözlerimin
Seni rüyada bile görememesine kızgınım.

Sürer gider
Bu yolun devamı
Nereye gider uçurumların sonu.
Söyle kim bilecek
Bu denizin derdini.

Sürer
Yıllar geçer.
Yaşların diner.
Korkular gider.
Biter bu zamana yazık.


You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar