Öylesine Necla

Ocak 09, 2017

ÖYLESİNE NECLA
Bembeyaz oldu bir gece yaşam
Sessiz ıssız
Kar yağıyor dışarda
Havada soğuk

Bir Necla vardı mahallede
Ufaktan yanıktım kendisine
Düşününce onu

İçime düştü bir ürperti.
Düşüncelerimi aldı telaş
Ya dışardaysa şimdi

Ah Necla ah!
Çok üşürsün bilirim
Hele bu ayazda

Düştüm sokaklara
Bulacaktım seni
Kara kaşlı,kara gözlü Necla

Gezdim sokaklarda
Elimde sigara
Bir baktım ki karşıda

Uzaktan gördü beni
Başladı kaçmaya

Yakaladım sokağı dönerken
Baktı yüzüme anlamsızca

Ah necla ah!
Hala güzel be hala!

Yüzün aynı yüz
Burnun okka
Kaşların yay gibi
Dudaklar zaten fırtına
Gözlerini bir kere gören olur hasta!

Ah Necla ah!
Çok üşürsün bilirim
Hele bu ayazda

Aklımı başımdan aldı yine Necla
Takmış aldığım atkıyı sonunda.

Ne var dedi usulca
Sen varsın bir tek diyemedim Necla'ya.

Baktım yüzüne doyunca
Döndü gitti arkasını insafsızca

Diyemedim ki Necla'ya
Sen soğuktan üşürsün
Ben sensizlikten.
Sen güneşten yanarsın
Ben aşkımdan.
Ben sana kor alevim
Sen bana buz
Ben sana köleyim
Sen bana efendi
Ben sana hasretim
Sen bana uzak
Diyemedim işte hala seviyorum seni be Necla diyemedim!

Sadece diyebildim ki ardından:
Ah Necla ah!
Çok üşürsün bilirim
Hele bu ayazda.

You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar