Sen Nasıl Bir İnsansın?

Aralık 05, 2016

Sen Nasıl Bir İnsansın?
Unutmak kolay birşey galiba
Sanki birinin ölümüne alışmak gibi
Yanan mumu üflemek
Sonrasında kokusunu içine çekmek
Kokusu gidince özlemek gibi.

Sıcak kalbinden kopup
Bir buza dönmek gibi.

Çok içiyorum bazen
Seni güzel görecek kadar
İnsanları ve kendimi mutlu zannedecek kadar.

Giriyorum karanlığın içine
İçine girdikçe karanlığın
Huzur buluyorum.

Başımdaki ağrılar
Ruhumdaki sancılar
Sanki bitmeyecek,
Hiç terketmeyecek gibi.

Ama hiç bırakmadılar beni
Sessiz soluksuz kalana kadar peşimdeydiler.
Sanki çok vaktim varmış gibi hayatta.
Kendimi kendimle katlediyordum.

Vazgeçmek bir zorundalıktı
Ama vazgeçmiyordu akıl
Akıl kalbe ters kalp akıla
Kalbe yenik düşer sonunda akıllar.


Ben giderken usulca
Kandıkça,sustukça
Bitmesini isteyecektim
Bu karanlıklarda kaybolurum ben
Sen karşıma çıkma.
Bir kere dedi:Geceye dal sız bir köşede kal dedi şarapçı bir adam.


You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar