Karanlık bir gece...

Şubat 02, 2014


KARANLIK BİR GECE
Karanlık bir gece
Uyku yok yine gözlerimde
Sanki yalnızlık bastırmış
Karabasan gibi üstüme

Yalnız kalınca,düşünceler
İnsanı süründürürler
Keşkeler,keşke öldürseler
Bir eziyeti bitirseler

Karanlık bir gece
Musallat oldu düşünceler
Gitmeyi de pek istemediler

Uyumamak ilaç değil
Dertlerin düzelmez

Karanlık bir gece
Hatıralar geldi aklıma
Annemi hatırladım
Hatırladığım ilk doğum günü kutlamamla

Hatırladım yine
Babamdan aldığım ilk bayram harçlığını
Unutmak istemedim
Hiçbir zaman bu hatıralarımı

Karanlık bir gece
Bu kez sen geldin aklıma
Kokun geldi burnuma
Oturup düşündüm saatler boyunca

Yeni bir sigara yaktım
Kül tablam dolu
Sordum kendime
Bu karanlık geceler hep insafsız mı olur ?




You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar