Harami

Mart 26, 2019



Harami harami
Gezdiğim yılların çokluğundan
Derdim çoktur ala gözlü dilber,ama
Vakitle geçer demedim mi?

Ali Baba gibi
Açıl susam açıl
Dediğim kapıların,kapanmasından
Dert yandım ama
Vakitle geçer demedim mi?

Be hey ala gözlü dilber
Ruhumu çeker
Gözlerin demedim mi?

Umulmadık yollarda
Vücudunun kıvrımında
Daha dokunmadan
Ay tenine
Haram demedim mi?

Umulmadık gecede
Soğuk içimi keserken bile
Kapından ayrılmam
Demedim mi?

Be hey ala gözlü dilber
Aşık etme kendine
Beller keser
Demedim mi?

Bir kez göreyim
Güllerden yüzün.
Kime kalmış bu âlem ki
Kalsın gül yüzün.
Vakitle solar gülen yüzün
Demedim mi?

Feleğin çemberinden
Ellerinin arasından
Kayıp giden yıldızlardan
Medet umma demedim mi?

Be hey ala gözlü dilber
Vaktin geçer demedim mi?
Harami olmuş gözlerin
Beller keser demedim mi?

Karacaoğlan
Acid Arab-Stil
R.N







You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar