Marifetname

Temmuz 31, 2018




Ayı tuttum elinden
Serdim karanlık göğsüme.
Öptüm geceyi boynundan.
Soktum sabahın koynuna.

Susadım nefrete.
Özlenmemek üzere
Yaktım resmimi.

Duruladığım bu kan
Kirlendi.
Yaraları temizleme ihtiyacım olmadı
Mikrop kaptı,çokta sikimdeydi.

Gözlerimi kapatan
Hantallaştıran,akşamdan kalmalık ve
Baş ağrısı.
Nikotin fazlalığı.
Kaybettikçe daha çok sevecektim
Sevemedim,çokta sikimdeydi.

Yaktığım şiirlerin çokluğu.
Masada bıraktığım çerçeve.
Sigaramın dumanında kaldı özlemlerimin külü,çokta sikimdeydi.

Şişelerin içinde hapis kaldım da
Kaç şişeyi göremedi gözlerim.
Bir kere doğdum
Bin kere öldüm,çokta sikimdeydi.

Madem kendimi bırakıp gittim
Böyle şiirin amına koyayım.

Gittim gidilmez yerlere de
Dillere düşmeseydim keşke.
Bin kere tekrarı olmaz derler ya
İnsan sevmez bir kere...
Ama yine de çokta sikimde.

Madem kendimi bırakıp gittim
Yazsınlar adını bir mermere.

Suratımı parçaladı aynalar
Vücudumu yordu uğraşlarım
Kılıcım kınından çıktı
Sözlerim kesti boynumu.
Çokta sikimdeydi.

Yalan,yalanı yaşadım
Gözlerimi kanattı yaşlarım
Doğum günlerim kurşunlandı
Ben mumlarımı yaktım.

Siyaha daldım.
Geceye can,
Sigarama esrar kattım.
Düşlerimi kabusa buladım.

Farazi uğraştım
Emsalsiz cihadlar verdim
Sonunda patladı yanardağım.
Çokta sikimdeydi.

Her gemi biraz deniz
Her gemi biraz matem
Her gece mezar
Her nefes ölüm
Her gün işkence
Her ayıklık sarhoşluk artık.
Çokta sikimdeydi.

Ek1: Neden?
Neden geceye tav olur?
Neden susmaz kafan?
Neden vicdanın rahat durmaz?
Sorma ama neden?

E.G-Gemi
E.G-İnsan Sever Bir Kere
E.Z-Çokta Sikimdeydi
R.N-Neden

MARİFETNAME








You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar