Zamansız Doğ ve Öl

Nisan 11, 2018


Uzanacaksın boşluklarda
İhanetler dizilecek yollarına
Ve bulacaksın ölü ruhunu kollarında.

Tutunacaksın inat edip ama
Bu yıkım yoracak güçsüz bileklerini.
Kolay değil mi zaten ?
Kırmak,yıkmak ve parçalamak.

Ne yazık...
Rezil rezil köpekler
Sokaklarda gezdiler.
Köşebaşında bırakılmış,terkedilmişler.

Kutlamışlar ölüm günlerini.
Geceden morfinli bedeni
Ruhsuz kalmış,
Fersiz gözleri.

Sanki intiharlarla süslenmiş ufacık bedeni,
Yeniden doğacak.
Bu doğum değil,
Sonrası ölüme giden karaltı.

Ne yazık ki geber
Çünkü bu yolu ben istemedim.
Seçimlerle gelişti.
Sanki herşey birşeyin karşıtı gibi
Karşıma dikildi.

Kutluyor
Biliyor
Sızıyor
Ve ölüyor
Sanrılara koşan yalana alışmış insan.
Sigaranın kokusu,alkolun sonu,ölümün başı,koy beşikten mezara yaşamını.
Ne kaldı ne var elinde
İnsanlık için ölüm marşı.

Söyle müjgan müjgan üstüne.
Keskin bakışları yüz verse
Sarılacak dolunaya göz kapakları.

Yaktım sigaramı
Yaktım kendimi
Kor mu alev bu gözleri
Yoksa ben miyim
Yanan gözbebeklerindeki ?

Yandıkça kül olmam gerekirken
Yaşıyorsam.
Ben yalanım
Ve en çok kanan.

Sus yorulma yalanlarınla
6 litre şarap 35'lik rakıyla
Ayılmadıktan sonra
Kim ne içecek ki daha ?

Hepsi burnumda.
Nefes aldıkça kustum
Ateşimi burnumdan.
Ejderha misali
Korkmadım yakmaktan.

Karaltılara ışık tuttum ufuktan
Bir miktar yalnızlık koydum
Ekmeğinin arasına.
3 tutam aldım saçlarından.
Parmak uçlarından avuçlarından
Bir bir öptüm ve parmak izin kaldı
Dudaklarımda.
Söküp attı herşeyi zamanla.
Zamanı ilaç sanıp
Hergün aldı aç karnına
Günde 24 defa.

Bu geçen zaman değil.
Bu geçen ölümlü ömrün.
Bu geçen senin dünyanın sonu.
O kadar çok önemsediğin dünyanı
Yıkacak bu zaman.
Biter zaman.
Uyan rüyadandan.
Kalk şu tekli koltuktan.
Elinde şarabın,sigaran.
Kalk şu mezardan.











You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar