Anma

Nisan 30, 2018



Anmadım bu geceleri
Kan bulaşmış ellerime
Yükselmiş bulutları çeken
Uzun kollarım.

Güzel giden herşeyi yaktım
Saklamadım şişeleri
Hepsini kırdım.

Sanki her taraf puslu
İçimde bu yankı
Sürekli uzar.

Günah çıkardım
Geceye vurmuş ay ışığında
İsa'nın ıstavrozuyla.

Silahımı dayamıştım hep kafama.
Çekerken tetiği,
Durdururdu dünya.
Dön dünya aksın kızıl firari.
Yüzünün kıyısında.

Bak bu da kaçıncı yalanım,sayamadım.
Korktum ama hiç kaçmadım.
Hep kendimeydi zararım.
Öfkemden kudurunca hiç duramadım.

Herşey iyi olacak diyecekler
Hiçbirşey iyi olmayacak sen inanma.
Kaç pazarlık yaptın kendini haklı çıkarmak için masanda.
Kaç yastık eskittin uykusuz gözlerin firarda.

Basit ve karaktersiz yönelim
Güçsüz darmadağın salak halin.
Kötülükler sarmış yanını
İyilikler kucaklamamış
Nankör kalbini.

Ben kaybetmem dedim hep
Yine kaybetmedim.
Kendim kaybolurum,
Aklım,fikrim firarda.

Geceye yıldızlar astım
Halatları boynunda.

H.Y.L.






You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar