Zamansız Rüyalar

Aralık 25, 2014


Zamansız Rüyalar

Ferdi yalnızlıklar sokağı her sabah
Yaşanan güzel günler kabahat
Yalnız geceler boyu kabus görür gibiyim
Güzellikler saklanır gecede ve kötülükler

Güzel bir rüyaydın
Uyandım bu rüyadan da,
Kabuslar doldu gecelerime
Yalnızlık soğuk ve acımasız

Sen de acımasızsın
Ne farkeder ki sensizlik,
Her sabah uyanırken yeni güne
Ve yatarken düşünceler bırakmaz

Sen neden bıraktın
Düşünceler bırakmazken
Çok düşündüm de cevapsız,
Cevapsız her rüya gibi

Ben bilmezdim sabahı beklemeyi
Uykudan vazgeçmeyi
Sen öğrettin bunları ve öğretmeye devam ediyorsun
Yalnızlığı...

Bekliyorum uykularımı,
Bekliyorum sabahı,
Bekliyorum acıları,
Gem vuruyorum saatlere
Karanlıkta bırakıp gidiyorum seni

Gelme 
Ne rüyalarıma,
Ne sabahlarıma,
Ne yarınlarıma,
Git ve dönme bu zamansız,amansız deli fırtınaya
Tutun başka bir kola ve git artık
Zamansız rüyalarımdan...


You Might Also Like

0 yorum

Görüntüleme Sayısı

Sayfalar